WTF?!

Inatt när jag sov min skönhetssömn (som verkligen behövs trust me) så vaknade jag av ett stort bang! Grannen som är en 40-årig eremit, stort skägg, hälsar ALDRIG och har något fuffens för sig. Jag tror att han aldrig sover för de är alltid tänt, han spelar nog WOW för han skriker ut konstiga saker ibland och äter mkt pizza. Denna mannen har en förmåga att slå igen sin dörr VÄLDIGT hårt och väcker oftast mig när han går till jobbet runt 7 tiden. Men imorse slog han så hårt idörren att min tavla som, hänger på den väggen, åker ner på byrån där jag har en jättefin ljuslykta och en ram som självklart åker ner i golvet och går sönder. Sjuk och svintrött blir jag jätterädd när det kommer en stor tavla och glas mot mig!! Så nu ska jag skriva en arg lapp till han att jag är faktist student och sover vid 7 tiden, så han kan stänga en dörr som vanliga människor gör, inte som en wow spelare!

Igår skrev jag tenta, fortfarande sjuk i influensa men gick nog bra. Kunde de mesta utan frågorna om avhandlingen och längd, sträcka m.m. Efteråt blev de klassfest hos Mr S, mycket trevligt och lugnt. Jag är för övrigt feven, tack david och harry =) Har nog vuxit upp lite, för jag tycker nästan mer om hemma fester, spel och prat än nedsupen och dansar tills morgonen gryr. Men de kan oxå vara så att jag är i en fas =)

Sålde nyss en bok till någon och hennes mamma kom hit och hämtade den, 100 kr rikare! ja tack!

Ikväll blir de nog fest hos K, eller fest hos märta. Hoppas på en friskare Kinell nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0