Vaccin!

Skola sam vanligt. Är ganska intressant med pedagogik och kul med en manlig lärare för en gångs skull =)
Promenerade hem med Kristian och mötte fanny senare på vägen. Skönt med promenad i detta väder!
Har även hunnit vaccinerat mig, hon sa att det var på tiden. Nästan precis att jag inte kunde vaccinera mig men de gick! Men usch så dyrt det var, över 900 spänn. Men nu har jag allt jag behöver och ska banne mig inte bli sjuk på resan.

Mycket fläng idag, sålde en bok till, var till affärn, kom hem utan köttfärsen, fick gå tillbaka och nu har jag hunnit sett slutet på handbollen. Lite tråkig match men vi vann så de gillas! Snart kommer märta, blir nån folkis och top model.

Imorrn är det skola sen tentakravall! Fick frågan att spela imorrn med simon och erik, tack gullet! Ska bli sjukt skoj! Så kom dit och shejka ass till min hiphop!

Puss


Vill spela dessa låtar imorrn!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0