Tillbaka i Linköping!

Så var jullovet slut och man är tillbaka i verkligheten. Mor och far körde mig tidigt imorse hit, gick bra men har blivit sjuk!! Ont i halsen, kan knappt svälja och har haft feber till och från hela dagen. Det kom som en chock igår efter jobbet. Far hämtade mig efter jobbet och det bjöds på fin fin kalkonmiddag med hela familjen, var riktigt mysigt. Kommer sakna dom så mycket nu i linköping. Speciellt min bästa vän, min syster Maria. Vi får ses alldeles för sällan och hoppas hon med familj kommer och hälsar på snart...

När syss hade åkt hem igår tog jag med far till Coop och köpte en alldeles egen resväska, rosa!! Nu är både ipoden, mobilen och resväskan rosa =) Kvällen gick sedan åt till att packa och packa... vid 23 tiden satt dock jag och mor på sex and the city filmen som vi såg en del av.

Nu har alla fall mor och far åkt hem till värmland och ny spegel, damsugare, byrå m.m är uppe i lägenheten! Blev mycket fint! Ikväll ska jag titta på Shear genius och Top model! Lovely! hoppas jag är frisk till skolan imorrn.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0