Spontan weekend!

Vilken helg! Fredagen började med shopping, fika och chillin. Fest hos märta med massa trevliga chicas, brädspel (kinell och märta vann överlägset), dart och singstar - a real delite! Självklart åkte vi till hg efteråt, men sjukt lång kö gjorde att vi fick gå på mellanfest hos mita o valona. Valona var inte där men härliga mita var det och vilken skön mellanfest med mellanöl, dans och crazy pics. Tillslut ringde lisa och amanda och kön var borta på HG så vi gick dit, shejkade tills de var slut och cyklade tappra hemåt.

Lördagen, mådde lite bättre så de blev lång och välbehövd fika med fanny. Fick en finväska från utlandet och höra allt om fab resan! Sålde massa böcker och åkte sedan på fest igen. Om Henrik läser det här så vet jag att du tänker att jag festar alldeles för mycket ;) Men jag hade bara med mig två folköl, skulle vara duktig flicka! Det lyckades jag dock inte med, utan när man festar med forte gänget så bjuds det hejvilt. Så de blev skumpa, drinkar, milkshakes och bärs. Lång kö på HG igen och fick gå tillbaka till festen men vid 1 snåret kom vi in och hade en riktigt bra kväll! Givetvis så blev det efterfest såklart.

Idag har jag funderat på vad jag vill ha och inte ha. Och jag vill inte ha det jag ville ha igår. Nej nej, nya tag! Imorrn börjar nya kursen PA3 och det ser jag fram emot! Bjuder på Lasse Lindh ikväll. Enjoy


Kommentarer
Postat av: Henrik

Klart jag läser, och hm hm. Ja det är mycket festande, men jag tycker ju om dig ändå. Kram Henrik

2009-01-19 @ 15:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0