Solen i ögonen.

Har precis kollat klart på Lars Winnerbäcks dokumentär, solen i ögonen. Han är så fin han. Jag minns första gången jag hörde han, vart jag satt och vad jag gjorde. Han hade precis släppt singeln "kom ihåg mig" och var med på nyhetsmorgon. Jag gick i åttan och en helt ny musikvärld öppnade sig och sen dess har han alltid legat på första plats. Har gått på 6 konserter med honom och varje låt gjorde mig berörd. Nu var det länge sen jag lyssnade på honom. Det var med en gammal pojkvän, timglas var våran favoritlåt då. Det var fint, precis som lasse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh jag som trodde det stod Lasse lindh först! Jag kommer ihåg första gången JAG hörde han...det var lika feint;) Ska genast lyssna på "BLAND DINA BLONDA LOCKAR, ALDRIIIIID ALDRIIIG..TRALALA;)"

2009-01-21 @ 06:29:10
URL: http://labobitabop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0