Party like a rockstar.

Fortfarande överlycklig för hur mycket pengar som rullar in. Som Petter skulle ha sagt; kompis det går bra nu. Blev Afro power dance på campushallen med flickorna i fredags, var väldigt roligt att shejka till afrikanska trummor. Tror Lisa gillade det mest, that girl got some moves!

Sushi, drinkar och singha beer blev det sen på Kikkobar. Mycket trevligt med girltalk och god mat efter träning! Kvällen avslutades på [hg] i vanlig ordning men det var nog en av de bästa kvällarna där! Vi var extra tjejiga, shotade, spelade black jack, dansade bugg, tog top-model bilder och drack som om det inte fanns någon morgondag! Det äckligaste på kvällen var att "någon" drog en spya precis bakom mig, eeuuh!!

Lördagen!
Ujuj, tänkte blogga o berätta om den fierca kvällen i fredags men orkade knappt sitta upp. Det var när handbollen började och jag fick finbesök som jag klädde på mig och betedde mig som den människa jag är. Blev sedan utgång med Fanita och AmanDa på flamman, mycket dans och nästintill nyktert fick det bli.

Idag har jag ägnat mig åt matlagning, tvättning och självklart handbollen. Får se hur kvällen artar sig, borde kanske plugga nåt? 



Lite bilder från Helgen!

  

   

   



Kommentarer
Postat av: johanna

haha ser kul ut med fest!!



Ha det sa kul i Thiland :)

La till dig pa min blogglista, glommer ju bort annars vart din blogg ar haha



kram kram!

2009-01-25 @ 19:44:49
URL: http://jojeslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0