My milkshake is pooping, my milkshake is good.

Ännu dag i sjukdom, ännu en dag med massa tv-tittande, surfning och nedladdning av film. Men! Idag blev min hals och jag extremt sugen på milkshake. När jag var liten (mindre?) så gjorde jag min egen milkshake varje dag efter skolan. Jag var kung på det! Mina vänner som följde med mig effer skolan och de blev alltid bjuden på min specialitet och gärna framför favorit serien då "fresh prince i bel air." Minns du Wasserfaller? ;)

Glassbilen kom varje måndag kväll utanför mitt hus och jag sprang alltid ut och köpte glass. Jag hade tom en liten crush på killen som sålde glassen.. Han log alltid så fint och gulligt mot lilla anna och sa: "Stor och god, choklad, som alltid?" Jag var såå glad att han ALLTID kände igen mig, men nu tänker jag att vad pinsamt. Känd för att alltid köpa 2 liter glass varje måndag och av en kille som körde en glassbil for a living.. jaja de var tider de.

Så idag drog jag mig ur soffan och gick på darriga ben, i sweats, till netto och köpte just 2 liter choklad glass och mjölk. Mums vad min hals gillade den! Men mitt huvud orkar knappt sitta kvar på nacken och bankar herregud.

Jag laddade ner denna filmen idag, i bra kvalite ska tilläggas! Imorrn kommer märta förbi och pluggar lite. Ska bli joyfull att träffa henne igen och dyka ner i böckerna.





XOXO

Kommentarer
Postat av: Elin

japp den har ja hört , också bra :)

jo, du säker på ett klipp på youtube..så finns det en länk till höger i en ruta som heter " Bädda in". den länken kopierar du. Sen skapar du ett inlägg , klickar då på en liten knapp som heter HTML, kopierar in texten där och trycker på uppdatera:) vips! klart :) kramkram

2009-01-12 @ 23:53:28
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0