Hatar vårdcentralar!

Vaknade med jordens huvudvärk, bihålorna är igentäppta och ingen skola idag heller. Så lame att vara sjuk asså. Jag gör inget intressant än att se film, blogga och snyta mig. Jag ringde till min vårdcentral imorse och de hade ingen tid åt mig idag och hänvisade mig till en annan, och de SVARAR INTE! Vad är de för sjukvård vi har? Har ringt till denna vårdcentral var tionde minut sen 11 imorse och klockan är nu 16 så ja kommer ruttna bort i min lägenhet nu och det är erat fel! Önskar jag vore hemma i karlskoga, blev ompysslad av mor och far och få bra sjukvård av baggängens vårdcentral. Bläää för familjeläkarna och nygatans vårdcentral!!

Men har bjudit hit lite vänner ikväll för Let´s dance och film, hoppas jag inte smittar någon och att jag orkar träffa dom.

Satt och grät floder förut till programmet Spårlöst, det är sjukt bra program! Tilde de paula letar upp familj och släktingar åt folk som vill hitta sin biologiska pappa, mamma, syskon eller liknande.. Det var gripande idag när hon tillslut hittade deras pappa i Danmark, han var 76 år gammal och grät den gamle gubben! Trodde Tilde aldrig skulle hitta honom. Så om ni har tid över så kolla, mycket bra! =)

Denna film har jag laddat ner idag:


Se The women! Den var jättebra! + ingen kille med i hela filmen (förutom..) hihi
XOXO


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) Jo man kan göra det hemma, då kostar det 700 kr, men då är det ju ingen zoom whitening behandling som är bäst & tänderna är vita på en timme:) men det funkar bra iaf :) kram

2009-01-09 @ 19:07:13
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig början på det nya året.



Minaya

2009-01-10 @ 04:02:08
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0