Guldbaggegalan = gäsp

Efter 3 milkshakes senare mår inte min mage så jättebra, försöker göra den glad med djungelvrål som far hade med sig, men de hjälpte inte så jag övergår helt o hållet till min favorit mat/snack/tillugg - snus.
Såg på guldbaggegalan, var lite trist. Att skådespelare kan vara so doll. Men björn var ju med lite o lättade upp stämningen. Sen dess har jag faktist pluggat, har skrivit 15 sidor på datorn, typ om föreläsningar o seminarier. Känns inte alls bra att vara så dåligt förberedd inför en tenta. Men är man sjuk så är man.

Såg ni programmet på kanal 5 ikväll om prostituerade? Fy vilka urkiga karlar! Att de ens ställer upp i tv och berättar hej vilt om vad de gör med de stackars flickorna som de köper för en dag. Om de är där tillräckligt länge får de en extra tjej -på köpet! OMG! Dessa feta, äckliga män som gör allt möjligt med dessa tjejer som försöker tjäna ihop en slant så deras mor får sjukvård, deras barn får mat eller att de ska få en frihet i framtiden. OCH han som "äger" dessa tjejer har mage att säga att de tar hand om tjejerna och att han INTE är en pimp utan en affärsman. Någon borde sätta såna män på plats.

Min favoritserie at this moment:


XOXO


Kommentarer
Postat av: Björn

Ja, det var ett hemskt program. Tjejerna var så apatiska till allting och satte på värsta fejk-charmen när de hängde med snubbarna. Man önskar dem ett bättre öde!

2009-01-13 @ 20:28:09
Postat av: Kinell

Ja herregud! Vem björn är detta? Kram Kinell

2009-01-13 @ 22:09:31
URL: http://fardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0