freeeezing!

-22 grader i karlskoga! Fy satan vad kallt! Jobbar idag så jag har varit ute på turen till vårdcentralar och lämnat grejen i kylan. Slutar kl 17 ska sen hem o packa my ass off och äta kalkonmiddag med familjen.

I lördags var det en dag jag bara åt och drack. Först stan med mor o far, handlade upp presentkortet på duka, nya jeans, puder, örhängen m.m. Sen var de namngivning på anne och eriks baby Oliver i Hembyggdsgårn, var nog 55 pers där. Jättefin ceremoni och mkt gott att äta. Åt smörgåstårta, tårta, chokladbollstårta, kakor, dricka och muffins! Jag gav Oliver det kortet jag tog på honom, inramat i svart/vitt. De blev så glada och jag fick massor av beställningar efteråt.

Åt sedan kött med familjen innan jag åkte på förfest. På förfesten var de några nya ansikten som var jättetrevliga och som inte hade varit i karlskoga förut, de var roligt att visa dem stan och statt =) Min kusse malin följde med oxå! Var, tro de eller ej, väldigt roligt på statt. Vi dansade en massa och mötte många gamla vänner. Mohammed och Nessim var där oxå så vi dansade en del, lärde dom att dansa bugg haha.

Igår låg jag i soffan hela dagen och såg film efter film. Sen imorse ringde de från jobbet så de var bara att stiga upp, men de ä OB idag så jag är glad!

klä er varmt idag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0