Fotograf, Ja visst!


Att bli fotograf är något jag har drömt om länge, så igår kom jompe förbi och vi tog vackra kort på månen! Har inte laddat upp dom än men bjuder på en vacker bild på Johanna och Ibrahim som jag tog i Madrid. Johanna är nu i barcelona och jag saknar henne... Visst är dom fina ihop! =)






Lotta var oxå här igår och vi pratade om vad som hade hänt under jullovet och såg på let´s dance. Kitty är trots dansen min favorit! Ikväll ska jag och julia vara djs på läkarexamens fest, hoppas jag mår bättre då! Är inte helt frisk än men orkar inte ligga här i soffan och se The Hills, filmer, How I met your mother och läsa bloggar. Uppdatera oftare folks!

XOXO








Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi ja den ar fin den dar bilden...Manga som har sagt det...Ar i BArcelona nu med Ibbe...Trottnade pa att vara hemme i Sverige och vara utan han :)

Hur har det du nu for tiden?



Kramar Johanna

2009-01-18 @ 19:52:09
URL: http://jojeslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0