Dj Chanell

Yes igår spelade jag och Julia på en privatfest. Det var en klass LÄKARE som tog examen, me like =) Julia hämtade mig vid halv nio och vi åkte till förrådet för att hämta all stuff, sen bar det iväg till placet där festen var. Vi satte upp bänken och började spela direkt, vi hade ett jättebra samarbete där jag spelar min hiphop och rnb och julia spelade mer house, håkan, schlager, rock m.m Runt midnatt började det strömma in folk och det var packat överallt! Folket slutade aldrig att dansa! Lite senare kom en stor överraskning, det sprang in massa killar som spelade instrument av alla olika slag så vi fick stänga av musiken för ett tag. De var som lithe blås, fast mkt mkt bättre! Helt sjuka!

När de hade gått fortsatte vi att spela, vid halv 4 kom de ansvariga och sa att vi skulle spela lugna låtar och sen var de slut. Det var jätteskoj, men var sjuk hela tiden och gick på panodil, snus och vatten. Men mycket beröm fick! Kom hem vid 5 tiden och somnade gött efter en klunk cocillana... ;)

Idag mår jag inte bättre direkt, har sett film: Surfer Dude med hunken matthew och Lilja 4 ever. Även laddat ner massa avsnitt av `til Death, min favorit serie just nu! Har även läst lite kurslitteratur, hoppas jag är bättre imorrn då ska jag börja plugga på riktigt annars får jag ringa vårdcentralen igen..
XOXO
   


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är ju bonnkapellet! En av Linköpings absoluta storheter.

2009-01-11 @ 20:32:49
URL: http://lottelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja så hette dom! De var sjukt bra! Gymnasieelever oxå hörde jag?

2009-01-11 @ 20:39:39
URL: http://fardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0