Att man kan bli så glad av ett G.

G G G G! Jag klarade fallstudien, phu! Men slet med den faktist. Inte som jag gör nu.. Är toksjuk o försöker halvhjärtat sitta upp och läsa. Dagen började med att tok gotland ringde alldeles för tidigt när en sjuk människa försöker sova. Ja somnade aldrig igår, hade ont överallt och näsan bara rann... Till slut somnade jag i gråt av att huvuvdvärken aldrig släpper samt att jag är såå done med att vara sjuk.

Höjdpunkten på dagen var när märta kom förbi o pluggade. Vi diskuterade först jullovet medans vi drack min hemmagjord milkshake sen läste vi och hjälpte varandra i plugget.. Sen hon gick har jag försökt plugga men huvudet sprängs snart, så gråten var nära igen.. Imorrn då jäklar ska jag vara frisk och jag ska plugga tills jag inte har något ass kvar.

Blir tydligen klassfest på torsdag hos Mr S men är inte så sugen, kanske tittar förbi men orkar inte festa. Hör o häpna!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är! Grattis:)

2009-01-14 @ 17:12:26
URL: http://labobitabop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0