2009

Nyåret firades med att jag och far åkte till farmor och farfar och lämnade nyårsblomma och kelade med hunden. Efteråt åkte jag hem till anne och blev klippt o stajlad! Lekte proffsfotograf och tog läckra kort på oliver. Lägger upp senare!

På kvällen blev det middag hos Bella. Nyåret firades med bella, malin, anne, erik, adam, david, sofia och lisa, mycket trevligt och otroligt vuxet! Drack inte så mkt, 3-4 öl och ett glas champagne fick räcka =) På nyårsdagen åkte jag hem till syss o co och fikade och spelade Wii fit. Var kung på snowboard!

På kvällen hade jag tänkt plugga men är så trött av allt jobbande så jag låg och kollade på film och sov hela kvällen.. Nu sitter jag på jobbet och funderar över helgen. Ikväll blir de nog lugnt, slutar kl 17.. men imorrn blir de stan, namngivning av annes barn samt utgång!

Nu är de fika!

p.s malin hälsar att hennes nyårslöfte är att hon ska: supa, knulla och åka hiss. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det vet du ;)

2009-01-02 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0