Pics.

Idag hade jag idrott på stranden med tre klasser. Deras lärare var oxå med samt sofia. Jag körde med en uppvärmning samt 2 lekar. Var såå kul att springa och leka på stranden, sista tio minuterna badade vi! Min mentor sa att det såg ut som om jag inte hade gjort något annat i hela mitt liv än att vara idrottslärare, fick massa motivation! Sedan hade jag lektionerna om bananerna igen med 1-2an (sofias klass). Det gick bättre idag, vi gick ut och ritade av klasen utanför klassrummet och vi konstruerade en text om det jag hade berättat och det vi såg..

Imorrn fortsätter jag på mitt frukttema och kör massagesaga om frukter samt en fruktlek, på fredag ska vi börja jobba två och två med varsin frukt som jag ska köpa åt dom. Mango, rambutan, jackfruit bland annat.

Efter skolan gick vi och badade och solade, sen gick vi hem köpte massa oreos och pluggade lite. Ikväll har vi ätit inne i stan och shoppat två bikinisar var =)

Här är några kort från idag!

Idrotten på stranden.




Barnens dusch efter idrotten och några av våra mentorer.




Annas ben.....



Jag och Gotland.



Jag och sofia




1-2ans klassrum.



Kinell posen under vattnet!





Vi provar bikinis



Det var allt för idag! Kommentera gärna babes! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejsan

Sitter och söker på google på massagesagor.. och så hittade jag hit. Tänkte höra om du har kvar den massagesagan som du använde till ditt frukttema? Håller nämligen själv på att fila lite på ett sånt tema ;)

2009-09-27 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0