Melodifestival!

Jippie! äntigen är den tillbaka, melodifestivalen! Minns förra året när jag var i madrid och fannys far hade med sig deltävlingarna på sin externa hårddisk, gissa om vi blev glada!! Så ikväll skippar jag utgång (hör och häpna!!) och tittar på melodifestivalen med en kär vän..

Måste ju berätta om igår oxå! Hade totalmysig dag med mycket powernappar, stan, film o pizza för att sedan öppna sofieron igen och gå på fest.. Fanny hade ställt till med förfest och den var mycket uppskattad! Per och pelle är ju våra vapendragare så de var självklart med. Vi drog vidare till Nh där det dansades och öl förtärdes, dock besviken att de stängde kl 2! Fick förfrågan att Dj:a med en Dj på Nh efter thailand! Känns riktigt kul! Alla fall, efter Nh drog jag, amanda, per och pelle till flamman där vi dansade vidare till macarena och alla andra gamla hits.

Somnade med smink och snus och vaknade stört tidigt och låg och väntade att baksmällan skulle gå över. Den vägrade och jag hoppade i kläderna och cyklade till VSR. Mycket stojigt, fylla och pulkarace på hög nivå! Roligaste var när ett gäng hade med sig brandsläckare och sprutade ner hela publiken!

Nu ska jag kolla vidare på Bolt, riktigt bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0