Living the dream

Varför behöver man fiender när man har sådana vänner? Hoppas ni löser det alla fall flickor...

Igår gjorde jag en visit hos min käre syster m familj, lånade en bok. Jenna jamesson, mitt liv som porrstjärna. Ska bli riktigt kul att få läsa den! Sedan såg jag på hitta nemo med min systerson. Vi grät nästan när jag skulle gå.. Men vi ses i påsk igen! *längtar*

Idag har jag varit duktigt minsann, varit ute o sprungit första gången i år! Var sjukt jobbigt och min astma gillade inte den värmlänska kylan men jag kämpade vidare. Lite mysigt att springa bland alla hus där man har vuxit upp och lekt. Rensade sedan ut massa kläder, jisses så mycket jag hade här hemma! Massa gamla toppar, klänningar, kjolar och byxor som jag knappt minns att jag har köpt! En hel del gamla fruit of the loom tröjor, guuuud vad jag älskade dem! 

Har även fixat lite med mig själv, målat naglar, färgat ögonbryn och gjort ansiktsmask. Även pluggat och organiserat el skolarbeite. Nu ska jag fixa middag tills mor och far kommer hem sen åker jag med tåget till linkanhood kl 1933. Stockholm imorrn!! Woho the visa is going to be mine! 


 Min systerson Adam.

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej sötis! Vad kul att du läser, hihi tur att du länkade till din, nu har jag en till som går under favoriter:D hur är det med dig?? kram kram

2009-02-04 @ 19:56:13
URL: http://malinwilje.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej gumman!

Ser att du har varit i storstan.. ;).. synd att du inte hörde av dej.. antar att du har varit upptagen..

Hoppas att du får as ball i thailand..och att allt går enligt planerna.. :D

Puss och kram malin

2009-02-04 @ 20:12:53
Postat av: Alexzandra

Har redan läst boken! :) Läste ut den på stranden i turkiet för typ 2år sen, bland den bästa jag läst. Ärlig å brutal som du kanske märker. hhee

2009-02-05 @ 00:01:23
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: gingerjennifer'

ja tycker han var lite lik dig:)...

2009-02-11 @ 18:19:59
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: gingerjennifer'

ja tycker han var lite lik dig:)...

2009-02-11 @ 18:20:33
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0