Koh Lanta!

Vi lever!! Och vi har det jattebra!

Beskriver resan hit lite kort... Vi akte tokbakisa kl 07.55 pa sondagsmorgonen med swebuss som vi aldrig gor om igen, trangt och lang tid tog det. Flygbuss fran Stockholm till Arlanda dar i motte upp en kompis till anna som hade vart pass med visum, precis i rattan tid! Flygresan gick bra, ganska trotta och inte sa varst bra filmer men de gick!

I Bangkok bytte vi plan och akte till Krabi, ca 2 timmars flygresa, nu var vi sjukttrotta! Nar vi kom fram tillslut till Krabi var det saaaa varmt och vi hade jeans och t-shirt, helt fel.. Men vi tog en taxi for att kopa batbiljett for att sedan aka pa ett flak till baten. Baten var skon upplevelse, satt pa dack och solade. BIG MISTAKE! Anna hade pa sig 30 i solskydd men jag var lite tuff och tog inget.. Efter tva timmar kom vi fram och jag var rodare an en krafta!! Har fortfarande jatteont och borjar bli lila! Skamtar inte! Jag far ga i t-shirt... :( Anna ar nastan inge rod och skrattar varje dag at mig haha. 

Tillslut var vi framme pa Koh Lanta pa Lilla svenska skolan. Vi bor i en liten bungalo dar, ganska mysigt men ska nog flytta fran skolan alla fall. Vi har varit pa skolan i tva dagar och det gar riktigt bra. Ar mellan 8 och 12 elever i varje klass och en larare per klass. Jag ar i en 1-3 och anna i en 5-6a. skolan ligger precis vid stranden och darfor har vi idrott pa stranden.. idag var det brannboll och sedan badade vi! Har fatt lara mig av slojdlararen hur man oppnar en kokosnot :)

Efter skolan idag gick vi och shoppade lite och tog en dopp, nu har vi precis atit och druckit en singha och ska ga till reaggeabaren dar vara rastafari vanner haller till. 

Hoppas det ar bra med alla dar hemma! Vi har det som sagt lie for varmt, tom for en Kinell som har blivit lila..
Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra att ni har det bra.. :D



Vill oxå till solen!!



ha det super nice!!



kram malin

2009-02-18 @ 20:21:57
Postat av: valona

sååå avis. Själv super vi hemma i linkan, men det är ganska nice det också

2009-02-19 @ 02:09:37
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 13:47:41
Postat av: Anonym

Gud vad kul! Det låter som att ni har det bra!

Det går bra utan datorn=)? Finns det möjlighet att få se några bilder på er? Typiskt dig med brännan, haha. Ta hand om dig, saknar dig!

Puss Märta

2009-02-19 @ 14:28:51
Postat av: Julia

Jag fixade en dejt till dej ikväll, och fick äntligen klart för mej hur saker och ting ligger till, inte via rätt kanal, men via en trovärdig kanal, såklart =)



Puss!

2009-02-21 @ 01:30:56
Postat av: Julia (igen)

PS! Jag saknar dej massor!!

2009-02-21 @ 01:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0