Karlskoga igen.

Fredagskvällen var lugn med tjejsnack, let´s dance m,m Men lördagskvällen var sig lik igen! Födelsedagsfest hos Katta och utgång på HG. Ganska komiskt att man är i stan och festar men väljer ändå att cykla 3 km för att gå på Hg. Men jag menar Hey, man har hängt där i över 3 år och känner de flesta så de ä klart att man väljer att gå dit ibland =)

Igår valde jag att åka hem till Karlskoga, både för att jag inte har någon skola och att min kära syss fyllde 36 igår! Så jag överraskade henne big time igår när jag knackade på hihi. Vad är inte systrar till för?

Idag har jag fått massa plugg gjort! När mor o far var på jobbet så passade jag på att plugga en massa, så nu har jag gjort de jag ska göra! Ganska skönt att komma hem och bara vara, gå runt och snacka lite skit mer fars gubben och hjälpa mor med maten. Har faktist ätit idag, går inte att inte äta när man är här hemma. Så det blir en fatso i Thailand, that´s for sure!


En gammal bild på mig och syster från Tyskland.


Kommentarer
Postat av: Julia

Man måste äta varje dag! Annars orkar man ju inte...

2009-02-04 @ 09:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0