I´m leaving on a jetplane...

Tomorrow is the day!! Kl 13.55 går flyget från arlanda till Koh lanta, thailand!! Äntligen är dagen här och ni som vill kan följa resans gång här på min blogg.. Eventuellt får gotland gästblogga någon gång =) Har lite resfeber men botade det med en ny klänning från Gina. Så nu mår jag bättre, kan bero på den stora pizzan jag tryckte i mig förut med haha.

Igår var det HG som gällde. Omberg spelade vackert och ölen flödade. Och ikväll är det patet fest sen kravalentine! Kommer bli så kul att hänga med mitt Läx och shejka, ikväll är det björn som är dj, hoppas de blir mkt rnb!!


Jag och Gotland!




Läxmästeriet 06/07.





Ta hand om er i Sverige och uppdatera oss om vad som händer!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer sakna er så! Och jag älskar bilden på oss på bryggan! :D

2009-02-15 @ 13:07:29
URL: http://mykindoftunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0