Hujedamig

Vilken stressig dag! Har snart magsår!!
Har alla fall fått mycket gjort idag: skrivit kontrakt, packat, skrivit ut biljetter på kontoret, skickat brev hem, köpt apotekssaker, systemet, väska, forex med mycket mera!! Nu ska jag tvätta och leta efter mina shorts och skor i källarn. Wieee om två dagar åker vi!!

Fick ett par asfina örhängen av fanny idag och ett gulligt kort av Lotta! Värsta fina vännerna!

Igår var en ljuvlig kväll med Märta, riktig tjejkväll med vin, lasagne och provning av tusen klänningar och kjolar. Älskar dig min bästa vän.  HG ikväll, förfest amanda och jag kommer sprida min löve på dansgolvet tonight... Kravalentine imörn!

Bild på mig och Agge när vi promota vår kravalentine!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0