Good looking people.

Produktiv dag! Skolan, lämna tillbaka böcker, tandläkaren, städat samt visat min lägenhet.

Hatar tandläkaren, det gör ont, kostar pengar samt man ljuger alltid hur duktig man är på att borsta och använda tanddråd. Hon slipade bort tandsten och berättade hur många hål jag hade och att jag MÅSTE använda tandtråd säkert tusen gånger. Jaja, sa jag och spottade om vartannat. När jag kom hem städade jag som en gnu innan linköpings snyggaste människor vandrar in i lägenheten. Jisses! Tjejen såg ut som hon modellen Lima och killen, han var en het b-boy kille med humor och urläcker jacka. Önskade nästan att vi alla tre skulle bo här och leva lyckliga i alla sina dagar... Visst blir man avundsjuk på så snygga människor, men de var så snälla att jag bara är glad för deras skull. (typ.)

Nu har jag börjat plugga och ska snart övergå till packningen.Vi åker ju på söndag!! Lite panik, har för mkt att fixa innan men som gotland skulle ha sagt: Det löser sig alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0