Fotboll

Idag var en sådan bra och härlig dag! Jag hjälpte en elev och räknade matte, vi låg på golvet under rasten och kämpade så hon skulle komma ikapp. Så kul när det "lossnar" för dem. Sedan hade jag lektion om frukterna i thailand, lekte en fruktlek och jag hade gjort en massagesaga om frukter, så de fick massera varandra medans jag läste.

Jag har köpt stora ovanliga frukter som de får smaka och skriva om imorgon. Efter skolan hade vi inskrivningssamtal med en ny elev, intressant hur det går till och vad den ska göra under tiden här nere. Jag gick ner till stranden efteråt och sofia och gotland kom lite senare. Sofia och jag var med och spelade fotboll sen kl 17 med massa föräldrar och barn. Kokhett och jättejobbigt, men svinskoj! (mitt lag vann hehe)

Höll på att svimma efteråt, hade druckit och ätit för lite... Vi gick och åt thaimat som kvällsmat. Nu sitter jag i sängen med sofias laptop och har några geckosar i rummet. Gotland har döpt dom till Göran, holger, bengt och holga. =)

På lördag åker vi till krabi, ska till ao nang och bo över en natt. Tänkte även hyra en tuk tuk nästa helg vi tre! haha! Kommer bli så kul, det är Lanta festival då med. 


Fotbollen.


Så här trött var jag efteråt...



Mitt snus i sanden =)



Solnedgång.



Skriv snälla! Puss

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar leva the dream! Här har det varit nollgradigt ett tag och det är smutsigt, blåsigt, kallt och blött. Byta med mig? Saknar dig så mycket!!



Din lägenhet mår bra, inga viktiga brev än, men ska dit imorrn och kolla läget igen.

Är såå avundjuk på dig, njut varje pikosekund!!!



Puss babe

Märta

2009-03-06 @ 20:08:18
Postat av: Anonym

Du verkar leva the dream! Här har det varit nollgradigt ett tag och det är smutsigt, blåsigt, kallt och blött. Byta med mig? Saknar dig så mycket!!



Din lägenhet mår bra, inga viktiga brev än, men ska dit imorrn och kolla läget igen.

Är såå avundjuk på dig, njut varje pikosekund!!!



Puss babe

Märta

2009-03-06 @ 20:09:26
Postat av: Nathalie

Hej Anna :) Hur haru det down under? ;) Varmt och skönt? Går praktiken bra? Jag åker hem till Sverige på torsdag och blir hemma till 22, då blire Alanya för min del! Ta hand om dig därnere och uppdatera lite mer så man får läsa om dina äventyr ;) Kram

2009-03-10 @ 08:31:53
URL: http://reseledaren.blogspot.com
Postat av: Johanna

Du spelar så dansant musik så! ;) Tyvärr har jag ju inte varit på någon kravall du spelat på än! :(

Puss

2009-03-30 @ 17:23:24
URL: http://http://mykindoftunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0