Done.

Försov mig imorse så jag sprang till bussen och kom en kvart för sent till föreläsningen men den var så där ändå. Har sedan dess pluggat med Fanny, vi har skrivit syfte och shit till vårt examensarbete! Kommer bli intressant i think.
Har säkert ringt tusen olika ärenden!! Tekniska verken, vattenfall, com hem, stångåstaden, hyresvärden m.m. Men!! Nu har jag fått ett korridorsrum utan möbler samt ett förråd! Wohoo! Så tråkigt att lämna min lägenhet men som jag kommer spara pengar! Någon som vill ta över ett com hem abonnemang på 199kr?

Nu kommer min Märt och vi ska packa, städa, laga mat och ha kvalitetstid =) Imorrn blire skola, skriva kontrakt, paaaacka sen HG med töserna!! Ser jag fram emot.

Trevlig kväll!
 

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0