Challenge!

Blev utmanad av kära Amanda...

Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade....







Vi är i Madrid och Amanda har kommit på besök! Detta är sista utekvällen med norskorna och vi gick på Kapital. Sjukt stort disco med 7 våningar, dock spelades det nästan bara House.  På bilden är det Caroline, Amanda, Jag, Jasmine och Fanny. Märk längdskillnaden mellan amanda och resten av gänget, samt vad brun jag var!!  =) På dagen hade vi varit på Tivoli så denna dag var alldeles underbar!!

Jag utmanar:

Jasmine

Johanna Olofsson

Jojo

Anne

Helena (svea)

Sofi

Lycka till biatches!! ;) Förresten så hatar jag att vara kvinna idag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå?! Jag fattar inte?? På facebook?! Vaaaaaad? Soy sueca, no entiendo!! Jag har ju tagit en facebookpaus, I´ll be back in March;)

2009-02-11 @ 06:30:28
URL: http://labobitabop.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaha...nu fattade jag;) valeeeeeeeee!

2009-02-11 @ 06:31:48
URL: http://labobiatbop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0