Bilder från Thailand!



Hetingen vi festade med.



Sofa och Gotland.








Här bor vi!



Ibland bor det en apa precis framför vår bungaloo



Jag och Bengan






Här är bilderna! De är sofias bilder, jag har tagit fina med systemkameran, men har inte laddat upp de än. Idag hade jag min första lektion på "frukt-temat" jag ska ha. Vi gick ut på skolgården och ritade av bananklasar och sedan konstruerade vi ihop en text (enligt LTG metoden) om bananer! =) På torsdag ska vi börja med massa exotiska frukter som finns i Thailand, ganska kul och ´bra tema. Imorrn ska jag ha idrottslektion! I skolan går man barfota och kanske flipflops på rasterna. Varje klass har en egen liten bungaloo som klassrum med högst 12 elever i varje. I Matsalen är det thailändare som lagar maten, så vi äter gratis thaimat varje lunch.

Hade även konferans idag och nästa vecka ska vi på tempelbesök, jag ska ansvara för min klass (10st) ensamma. Vi ska även ha en samarbetsdag snart. Till helgen ska vi åka till Krabi och handla och sola lite. Vi har planerat något för varje helg framöver =)

 våra bett börjar gå ner lite men kliar fortfarande och vi käkar tabletter! Annars har vi det jättebra, väldigt varmt!

Saknar er men inte allt för mycket =)

Puss
Anna och Anna























kandbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0