Gilla

Varit i karlskoga nu i några dagar, riktigt härligt med massa mat, familj och vänner. Blivit massa promenader med kasper och malin och igår var det stor påskmiddag hos oss. Kvällen blev otroligt trevlig hos sparro med massa skönsång! Checka in facebook inom snar framtid. Var så nice att hänga med gamla vänner och prata skvaller och prata om allt som har hänt. Måste bli fler såna fina kvällar i sommar!

Snart kommer världens skönaste man hit. Min morbror krister, aka Gubben i månen. Blir mer påskmat och skvaller. Ikväll blir att promenera med Malin och kasper igen! Imorrn åker jag med mohammed till linkan igen, bo i skokartongen och skriva exarbete =)

Bild på mig o kasper från i sommras:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste komma och checka in ditt nya plejs snart! :)

om du behöver lite skön sommarmusik kan jag tipsa om Sophia Somjao! Passar gött in när man hänger i gröngräset! Massa pussar Jojo

2009-04-12 @ 15:21:16
URL: http://mykindoftunes.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Anonym

Bloggar hon inte längre? kram

2009-05-17 @ 20:17:51
URL: http://lalanika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0