Wohoo I'm rich!

Jag har fått pengar! Närmare bestämt 7000kr i stipendie! Förde över dem direkt på sparkonto så jag har om jag åker till thailand =)

Igår kväll åkte jag tillbaka till linkan. Var en jätteskön och bra helg! Saknar familjen redan dock.. Men! på vägen hem, när jag bytte i katrineholm så satt min härliga Amanda på tåget! Vad är oddsen? Så jag satt mig brevid henne och vi catchade upp om vad som hänt i helgen.

Idag har jag haft föreläsning, en mycket tråkig sådan.. Sen har jag städat, sovit och varit hungrig i flera timmar.
Jag och Far gjorde nämligen ett vad. Vem som kan gå ner mest till nästa gång vi ses =)
Som ni vet är jag en tävlingsmänniska.. men då ska ni träffa Herr Ricky! Han hade gått ner 9 kg sen i sommras och ingen är stoltare än jag. Min store tjocke far är numera min normalbyggda, dock långe far!

Hoppas jag vinner!! Mottot kinell vinner alltid har ju far med som citat.. så vi får se vilken kinell som är bäst! Så bjud inte på föör god mat, kakor, grillchips, COLA (9 veckor nu utan) m.m Här ska vinnas! Vi slog vad om 100kr oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0