Vem ringde på min dörr imorse?

Idag var jag ledig från skolan. Har s.k "självstudier" på schemat. Så jag tänkte sova ut, denna helg blev inte mkt sömn. Så kl 10.30 ca var det någon som ringde på dörren och eftersom jag sov var jag nude... sprang och kollade vem de var. Och SHIT vilken hottie som stod utanför dörrn och ville inte gå. Först tänkte jag att de kanske var nån tv-licens karl, men så läcker kan inte nån sån snubbe var. Så ja hann inte klä på mig innan han gick! Så nu har jag väntat hela dagen på honom, men icke har han kommit tillbaka! Nån som vet vem de kan ha varit?

Märta o tompa var här på kräftskiva igår, vi drack bubbligt vin, rostade bröd och mumsade i oss massa kräftor! Sen såg vi på film och garvade i min soffa. Var en riktigt nice kväll med underbara vänner!

Så mer idag har jag gjort massa ärenden, torkat golv, laddat ner musik och serier och försökt plugga. Ska plugga lite mer nu. Skönt med en dag att hinna göra sånt man annars aldrig hinner!

Pratade med min mor häromdagen och hon frågade om honom. Hon sa jag förtjänar nån bättre. Sen sa hon den klockrena kommentaren: Du förtjänar nån som har hår! =) Älskar henne!



Rolig gammal bild på mig, Märta, Tomas och Amir.


Kommentarer
Postat av: Elin

haha den kommentaren va klockren;) hahahah. vem är killen utan hår da? :P

jaha, undra vem the mystery man kan ha varit då :P spännande, äsch, va det nåt viktigt komer han tillbaka:)

2008-09-02 @ 09:57:31
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0