Skön dag!

Igår var de skola sen fika med malin och Hilda. Blev sen bjuden av världens bästa märta på god mat! Dock fungerar inte min mage som den ska och ja blev dösjuk av lasangen.. Så idag blev ingen vfu dag som bestämt.. Men efter massa timmar slöandes och ojandes så hämtade märta mig och vi åkte till ikano. Blev även en sväng på ikea. Min tavla var slut så jag får fundera lite vilken annan jag ska köpa.. Missade afro power med amanda!! Förlåt, vi tar igen de snart igen!

Sen blev de massa fix hos märta, målade krukor, kort och hon målade en sån fin tavla till mig! precis sån jag ville ha!!

Nu våndas jag samt ser fram emot imorrn:

8-12 Workshop i skolan
13-14 möte...
15-08 Forte!


Har egentligen ingen aning om när vi är klara men chansar på runt 8 på morgonen.. Men som tur är så är de roligt!! Hoppas jag får spela lite av min musik =) Dock kommer jag vara på skolan i 24 timmar. vilket innebär att jag måste nog sova nu.. Men först duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0