Sick I tell you.

Vaknade upp med feber idag. Har så ont i halsen och snuvan ska vi inte tala om. Dock så hade jag lovat att stå i en monter på kalasmottagningen så det gjorde jag. Vi promotade utlandsstudier. Var ganska roligt, trots förkylningen. Vi fick stanna kvar och se på bandet m.m men jag orkade inte.. så nu ska jag dricka te och se på Idol.

Min läkare, om du läser detta--> Skulle behöva dig nu. Kommer fortfarande ihåg Kinderägget jag fick i traktorn...

Imorrn ska jag med prata om mina utlandsstudier, denna gång i en föreläsningssal i key huset. Ska bli roligt, men är lite nervös för jag vet inte vad jag ska säga... Ska nog skriva några stödord.

Igår var jag och amanda på stan för att säga good bye till Fanny. Blev sushi och fika. Kommer sakna dig Fanny!!! uppdatera resedagboken ofta och tell me allt! p.s.. gör inget som jag inte skulle ha gjort ;)

Syster ringde med igår, åh vad jag saknar henne! Vi är så olika men ändå så lika! Hon har familj, hus och vovve.. Men ändå tycker vi lika om många saker och har samma humor. Hoppas jag får tid o åka hem till Karlskoga snart och träffa henne samt David och adam.

Lottie---> Håller med dig! Man ska få se ut som man vill. Those skinny bitches... =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kommer sakna dig med Kinell...massor! Ta hand om dig nu (du vet vad jag menar)

2008-09-04 @ 12:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0