seeegt

Gud så träligt det är att vara sjuk. Huvudet bultar, förkylningen är som worst och jag är rastlös! Jämt när jag är sjuk så kommer jag på tusen saker jag vill göra. Så ikväll ska jag nog följa med amanda på Klubb din mamma trots allt snor. De ska bli kul. Har även bokat några mer provpass på Forte! Sytt igen min overål, hålet är borta!

Åt korvstroganoff igår, usch vad äckligt det blev. Önskar jag slapp äta mat ever again! Vore toppen att alltid vara mätt och slippa tänka på matlagning, vikt och disk..

Längtar sjukt mkt hem just nu, vet inte varför men hem till skogarna och lugnet som finns i huset hos mor och far. Vill träna på Davids, leka med systers barn, handla hos adam på könsum, jobba som vaktmästare "where everybody knows your name"... Men linköping är oxå bra, helgen kommer bli awesome alla fall! Draget hela helgen!

nu ska jag kanske läsa lite.. eller sy klart..

Kommentarer
Postat av: Elin

åh! du också??? jag ligger här med världens feber, världens värsta förkylning, ont i huvudet, allt som du beskriver har jag me :( stackars oss :( krya på dej! får ta vår promenad sen när vi e friska!kram:)

2008-09-10 @ 16:19:42
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Elin

jag vet också vad du menar med kga.Jag längtar också dit ibland, mest till familjen då, men även till staden ibland me :P men jag älskar lkpg & vill inte flytta härifrån:P best of 2 worlds...kram från elin som ligger sjuk i sängen :( hehe

2008-09-10 @ 16:21:18
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Adam

We love you in Karlskoga, Kinell!

2008-09-10 @ 18:20:19
Postat av: Kinell

hahaha skön du är adam! I love you in karlskoga too! Kul du läser min blogg. Ja elin det måste vi! jag vill bli helt frisk! hatar hösten... Puss

2008-09-10 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0