Red wine makes people happy!

Igår var en sån skön häng-dag! Var och fikade och myste med barndomsvännen Anne, tittade på hennes stora mage och pratade en massa. Roligt att se dig igen och ser fram emot barnet! (ja tror de blir en pojke)

Fikade lääänge med Sofi. Kommer sakna dig nåt oerhört när du åker till España. Ja vill hälsa på! Som jag sa till dig: "du är ju en av interiörerna i linkan" :(

Åkte till Märta, såg idol, film och Playa del sol, långt in på småtimmarna.. Vinet var superbt! Våra huvuden var tunga och vi garvade hela tiden... Så skönt att träffa folk man mår så bra av! Det behövde jag!

Nu ska jag och my darling Märt på stan en sväng sen ska jag ta tåget hem till skogarna. Ska bli mys!

Kommentarer
Postat av: Elin

ha det så mysigt i den värmländska skogen :) hälsa karlskoga från mej ;) kram

2008-09-19 @ 21:56:14
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0