Promenad/öla?

Ja de var vad jag o märta gjorde igår. Vi skulle först till simhallen sen kom vi på att de stängde kl 20. Så vi promenerade runt stångån, när vi var tillbaka i stan såg vi att Champs var öppet och massa grabbs satt där inne. De visade hockeyn på flatscreen TV så vi tog oss en öl och slog oss ner. Det roligaste var när Mathias Månsson gjorde mål för Skellefteå och jag mindes våran dejt ;) jajamän - hockeyänkan kinell!

Idag har jag haft lektion och redovisning och snart ska jag på stan med malin o hilda och sen märta.

Att en komplimang kan vara så härligt! Fick höra när jag kom försenad, svettig av cykelturen och trött att jag såg fräsh ut! Jag blev jätteglad! Så nu ser ni mig med ett leende hela dagen =)

Kanske blir öl ikväll igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0