Om jag vore rik skulle jag köpa en pizza till min pappa.

Idag var jag på VFU och jag hade en ny skola och en ny mentor. Klassen var mångkulturell, har alltid varit i enbart "svenska" klasser. Frågan de fick på morgonen var: "Om du var rik vad skulle du köpa då?" Och en elev skulle köpa en pizza till sin pappa och en annan sa: "då skulle jag köpa din mamma". Jag vet man får inte skratta, men de gjorde jag. HAHA! 6 år och skämtar redan. OCH han såg ut som mini Will Smith.

Dagen spenderades i skogen, jag och han fick hålla i hand på väg till skogen och vi hade mkt gemensamt! Har tom ett eget handshake nu =)

Men förskola är inget för mig, alldeles för mkt barnpassning och FÖR mkt ute i skog o sånt... pft! Jag är från värmland och har varit i skogen tillräckligt..

Nu ska jag till systemet och ikväll blir de fest hos dejan och Dragetkravall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0