Lycklig!

Har varit väldigt lycklig nu i ett par dagar, vet inte riktigt vad de beror på. Kan vara fredagens fest =) Eller lördagens jobb på Forte! Det gick bra och var jätteskoj att jobba i lördags, var lite bakis o hade inte ätit men fick jobbmat senare så det gick bra. Vi riggade till två band som skulle spela, körde soundcheck, tog ner alla spotlights i matsalen med en "david" och satte upp för ljud och ljus i baljan. Sedan fick jag jocka en hel del! Dock var de endast rocklåtar vi körde men de var kul! Har lärt mig grunderna, nu är det bara att se till att allt blir snyggt gjort.

När kravallen var över och allt var nedplockat badade vi i Forte! bastu och drack öl, var så härligt! Man blev full på ingenting och ALLT var roligt! Skrattade så sjukt mycket, underbart att få skratta och bara vara. Kom hem vid halv 10 på söndag morgon, jättefull! Var lite småskoj o cykla förbi alla som var ute på söndagspromenad... packad.

Igår sov jag då ganska länge, köpte mat och åkte sedan till märta o tomas där vi såg på film och gjorde chokladbollar. Mysigt värre! Idag var jag i skolan vid 9 och hade seminarium.

Tack AmanDA att du köpte med draget biljett till mig! Åh så glad jag är!

brydde mig inte ens om att jag såg honom med en annan. Framsteg? JAVISST!!

bye bye bitch


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh bva kul att du mår så bra! :D GRattis :)

& visst åär det skönt när man kan se den killen utan att det hugger i hjärtat? :) BRA! :D kramkram

2008-09-08 @ 22:52:32
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej babe! Va gött du verkar ha det! Härligt! Kommer du med till Göteborg den 20:e? skulle va skit kul juu! Jag lovar att sova i den LILLA soffan igen så vi kan skratta hela natten :)

2008-09-09 @ 19:06:08
URL: http://blablomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0