Hemhemma.

Kom hem sent i torsdags kväll, Far hämtade mig på tågstation i Degerfors. (vi i karlskoga har ingen tågstation..)
I fredags väckte Pernilla mig men de blev väldigt glatt och skojsigt. Jag promenerade hem till henne och färgade hennes hår och träffade Roberto. (Pillans ilalienska pojkvän)

Sen blev de lugn kväll med familjen, åt god mat såg på Diggiloo och Film. Jag berättade om mina framtidsplaner och skvallrade vidare.. efter en stund sa Mor: "kan du inte bara gifta dig så man slipper oroa sig mer över dig?" Jag kontrade med att mitt liv går inte ut på att jag ska bli någons fru.

Idag har vi varit i örebro o shoppat, köpte THE läckraste adidasskorna, jeans, mössa, present till david m.m Alltid lika mysigt att shoppa i örebro, gillar de mkt mer än linkan. Sen åkte vi hem och var nyss ute och åt på katrinedalskrogen. Brevid oss satt 4 rakade, tatuerade killar som var ganska fulla. De pratade högljutt och skröt om olika f*ttor de hade ´besökt och vilka i stan som var horor och så klart om raggarbilar. Jag kunde se på Far hur jobbigt de var och hur nära det var att han hade rötit till åt dem. Men sen gick de efter att två av dom hade stirrat ihjäl mig, (vilket far inte heller uppskattade). Då kom jag o tänka på: "Bli någons fru?" Måste finnas bättre saker med livet...

Nu ska jag Pillan, roberto och pillans bror ut och ta några öl. Ska bli nice! Måste dock prata engelska eller italienska =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0