Din Mamma

Igår var jag och Amanda på stan och kollade in lämpliga "copacobana outfits". Vi hittade mkt som var fierce men jag köpte inget än så länge.. Ska kolla mer imorrn! =) Vi var även på Klubb din Mamma igår kväll där vi såg 2 band som spela. Det ena var grymt bra!! 16-åriga killar som spelade musik som påminde om Lars Winnerbäck, håkan hellström och Ted Gärdestad. Drack nog 3 öl med amanda, david, helen och dejan. Var en mkt trevlig onsdag kväll.

Idag har jag haft seminarium. Ibland undrar jag vad det är för utbildning vi går? Vi hade sem om rim och ramsor, språklekar och lyssnande lekar.. Var väl bra o kunna, men om nån teknolog hade kommit in där, med alla små plastdjur och ramsor hade den nog garvat =)

Imorrn är min första VFU dag! Ska bli skoj men är lite nervös, vet inte om jag hittar eller hur nya mentorn än... men de löser sig nog. Ska komma på något bra att göra med fallstudion så jag ska till Märta snart så hon får hjälpa mig.

Min trogna vän Mohammed ringde just och undra om jag vet nån som behöver en extra person till sin hytt sjöslaget. Så om ni vet så tell me!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej ;) Antar att det vad du som hade kommenterat i min blogg? Grejen är att de har börjat ringa Nicklas ist för mig när någon är sjuk och inte kan jobba. Hände två ggr inom loppet av en vecka osen i onsdags tänkte de göra de igen fast då sa jenny att dom skulle ringa mig. Kunde dock inte i då men mamma såg till att jag fick jobba både idag och imorgon. O vetu? Jag har fått reseledarjobb :D Kram

2008-09-11 @ 21:39:32
URL: http://nathalie-avenue.be
Postat av: Elin

tack gumman va gullig du är :)

jaa nu börjar ja må snäppet bättrem, så snart back on track iaf. kram

2008-09-11 @ 23:50:35
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0