Ångest.

Jag vet inte varför jag har de. Den bara finns där, kan bero på alkoholen och att man inte riktigt minns vad man sagt och gjort. Bakissöndagar är svåra och ibland undrar jag om det är så bra att jag dricker så ofta. Fikade läänge med amanda idag och vi sa att 2 dagar per helg är ganska mkt egentligen, men så är ju studentlivet. 

Torsdagen gick bra. Kom dock till skolan kl 8 när vi började kl 9. Sedan var de lunch i forte! rummet och möte kl 13. Var jobbigt möte men nyttigt i guess. Sedan var de full rulle från kl 15 till 07.00 på fredag morgonen.. MEN jag fick spela ganska mkt och var sjukt nöjd över de! Gillar verkligen forte! killarna och hoppas jag snart blir invald..

Fredagen var jag bara trött, men tog mig till systemet med märt och tompa för att köpa inflyttningspresenten och kvällens förtäring. Det var asbra fest! Dock hade jag väl inte ätit nåt direkt på dagen och trött fr torsdagen så jag blev klappkalas! Hade väldigt roligt och träffade många härliga människor!

Lördagen, sov läänge och missade fika med malin och systemet så de fick bli lite 3,5or och fest hos Eve. Kände mig inte alls peppad på fest och de var de fler som inte var... tråkigt att ni bråkade och saknade er på dansgolvet! =)
Träffade min vän shuan ochhängde mest med honom och mohammed. Vill bli DJ på HG med!

Nu måste ångesten bort och min rastlöshet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0