Sluts`R´us

Det var de jag alltid vetat. Män är pigs. Två av mina vänners pojkvänner har bestämt de ska göra slut, eller ta ett "uppehåll". Jag förstår inte vilket ego vissa killar har. Letar ni efter något bättre? Vill prova marknaden lite mer? Mitt ex är ett praktexempel på hur män kan vara. Klart tjejer är likadana, jag har bara inte träffat dom.

Kom hem vid 8 imorse efter några öl efter rivet igår, blev några öl efteråt och jag levde på endorfinerna i min kropp. Dock tog mitt snus slut igår och det var sjukt jobbigt när jag vaknade upp vid 13 utan snus och bakis. Blev en promenad till netto för snus och julmust! Efter det har jag mest kollat på "how i met your mother" -avsnitt och sanningens ögonblick.

(Är det okej att sakna någon man inte borde sakna?)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är helt okej.

2008-11-10 @ 10:32:35
URL: http://lottelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0