Singelfest

Igår hade jag lektion och sen mysig kvällsshopping och te med lotta. Vi pratade om livet, kärlekar och idioter. Det är tråkigt att så många råkar utför hemska uppbrott. Därför ska jag hålla i en singelfest! Vi ska skåla i champagne och fira att vi som är singlar oxå har ett fab liv. Det kommer bli legendary.

Kvällskurs ikväll i etnicitet och imorse hade jag fortfarande inte gjort seminarieuppgiften vi skulle ha gjort men jag tog mig i kragen och hittade en artikel och skrev om den! På mindre än en timma =) Så efter kvällskursen tog jag bussen hem och lyssnade på lugna låtar i ipoden. Brukar alltid lyssna på hiphop o rnb när jag cyklar men nu när jag satt i bussen och stirrade ut på regnet fick de bli "just like a pill" med pink och "Mr jones" med Counting Crows.

Imorrn ska jag berätta om madrid på ett Erasmus möte, lite pirrigt men går nog bra..

Everybody is talking how I can´t be in love, but I wanna be in love for real 

 Från i lördags.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Dj Kinell ;) I like it :) jag tror vi har mycket samma musiksmak:) nääee haha va kul att du dejtat henke, vi umgicks ju mkt när vi gick estet:) haha kram

2008-11-12 @ 09:29:32
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack för den fina kommentaren gumms. Jag hoppas du kör de där moves.en som alltid får mig att skratta i djbåset, du vet vilka jag menar...med armarna =)

Kram!

2008-11-12 @ 16:56:43
URL: http://www.lalanika.blogspot.com
Postat av: Kinell

Hahahahhaa!! always! De ä ju mina standard-killer moves =)Jag tror jag shejkar mer i Dj båset!

Kram baby

2008-11-12 @ 19:01:48
URL: http://fardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0