Oprah

Känner mig undernärd! Så lite pengar kvar o inget att äta typ. Fick låna lite cash av gotland så jag kan snusa =) Känns bra! Ångest över tentan imorrn, min tredje gång jag gör den. Alldeles för svår engelsk tenta. Suck! Så hela dagen idag ska jag sitta med den här jävla engelsk grammatik boken..

Idag har jag redan gråtit 2 gånger. Först till Oprah imorse när någons man hade gått bort, sen till en film när killen inte blev uppmärksammad av hans far. Tror jag är extra känslig nu när man bara ligger hemma o pluggar.
Måste dock komma ut lite idag så jag ska till Lisa o co för lite mys ikväll.

Igår var så skönt! Var på lektion, fick skriva om olika sinnesuttryck och berätta om episoder i ens liv. Blev känslig där med när man skulle berätta om en person som betyder mycket för en.  Jag valde märta. Hon finns alltid där för mig och min familj i linköping. Min bästa vän! Sen blev de plugg på biblan, häng i forte rummet med Frid och Björn. ASROLIGT när Frid dansade till Missy Elliot!! U go boy! Sen kom gotland till mig på kvällen o vi skvallrade om det mesta.

Saknar dig så mycket och vet inte hur jag ska vara. Bättre att vara ärlig än att gå och grubbla, sa en klok vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0