Ny mobil!

Äntligen har jag införskaffat mig en ny mobil. Har aldrig köpt en egen mobil utan alltid fått vid jul eller födelsedagar. Så nu har jag en touch telefon! så himla roligt! så alla som har tre kan ringa gratis till mig! Call me =)

Annars är det en ganska tråkig vecka, lite i skolan och lite umgänge. Var o fikade på stan med gotland, vilket förgyllde dagen! Vi pratade om jul och bröllop så det blev att man längtade hem lite grann, saknar familjen och vännerna där hemma.. Speciellt sen när jag ringde hem o frågade om mobilköpet, då var hela familjen samlad och snickrade i hallen. Hörde skratt och prat i bakgrunden. Hoppas syster med familj kommer hit innan jul!

Imorrn blir det skola, sen jobb med forte! är inte så pepp på det faktist.. Är schlager tema och jag är väl lite down den här veckan.. det beror på massor av saker.. Men nu ska jag kolla på min nya touchmobil!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har 3! :D

2008-11-27 @ 00:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0