Jag är lagd åt DJ hållet

FY FAN VAD KUL!!! Jag var dj ikväll på kårallen och har nog aldrig mått så bra som jag mådde ikväll. Det var underbart. Jag hade en liten fanclub som bestod av 5 sköna dudes. De hejade på och dansade asset av sig =) De kom fram o sa fina saker, tog mitt nummer och de stöttade mig så bra!

Mitt i alla, spelar favorit låten och tittade ut och ALLA dansade MIN hiphop låt. Som jag har bränt skivor, övat och var orolig - allt payade av sig när jag såg över golvet! Inget eller ingen har nånsin fått mig o känna så..

AHH! jag är så pepp!!

Puss DJ Kinell

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej tjejen! Va kul att det går bra för dig...you go girl! :)

2008-11-09 @ 10:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0