Im gonna start hustling

Jag är såååå pank! Hatar det. Jag är ju shoppaholic och shoppar något varje dag men har inte kunnat gjort det på sååå länge. Gick på stan med lotta i måndags o hon shoppade o jag kollade på... usch. Vill ha massa nytt! Gick på stan efter skolan o tittade o provade en massa men kunde inte köpa något. Sjukt beteende. Min far fick föra över pengar från mitt sparkonto imorse så jag kan äta o snusa resten av månaden..

Så jag gick tomhänt hem och började rensa i garderoben. Hittade massa jag aldrig haft på mig och en del jag ALDRIG skulle sätta på mig igen. Så jag funderar över om jag ska sälja lite kläder. Kanske på tradera? Nån som vet om det funkar och om folk vill ha gamla rags? Dags att börja vara lite kreativ med klädvalet nu alltså!
Och imorrn är det ny lansering på H&M. Ny designer, ny kollektion.. Men inga pengar o shoppa för. Tror jag ska vara där kl 10 imorrn o kolla utbudet ändå, vad de har in store så att säga. Commes des Carcons heter designerskan!


jaja jag föreläste om min madrid tid idag på erasmus träff. Fick stå med 3 till längst framme vid tavlan och berätta och svara på frågor, var ganska kul att minnas tillbaka och berätta om mina upplevelser. Fick macka, dricka och biobiljett fört!

Nu ska jag gå o äta dammråttor eller nåt...

Comme des Garçons för H&M Nya kollektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0