I don´t believe in love.

Hemskt, men jag gör inte det. Jag har helt tappat tron. Men så är det. Take a bow.

Helgen var omtumlande, först tenta i fredags sen underbaraste festen hos lisa, agge, jojo och maria! Har nog aldrig varit på pepp nånsin på att festa! Men som vanligt så drog jag i mig lite för mkt alkohol och svammlade runt i dimman på HG. Helgen slutade väl lite abrupt med för mycket ord och fylla men...

Höjdpunkterna var:

* Jag försöker vara cool och hoppar upp och ner på mina pedaler på cykeln och skriker: "så här gör jag alltid när jag cyklar i nedförsbacke" Nån sekund senare faller jag nåt oerhört hårt på stången och släpas efter cykeln medans resten av gänget dör av skratt.

* Blir först jätteglad av att se David för att sedan bli skitarg på honom. Kommer inte riktigt ihåg varför..

* Vi leker, troligtvis, den roligaste leken nånsin på förfesten! Gotland tvingade mig att uttala Kinell fel, flera gånger! Men gav tillbaka då hon fick luftjucka på nr 15 ett antal gånger.

* Kvällen avslutades med att vi köpte kebab på hakepi, där jag först skäller ut en kille för hans mustasch är skitful för att sedan gå o ragga och BJUDA hem några poliser! Efter ett tag när gotland och lotta kommer ut från Hakepi så total ramlar gotland RAKT FRAMFÖR poliserna med kebaben!! Då lotta säger: "Men vi skulle ju ta hand om kinell och inte dig gotland!"

Fick nog sova 3-4 timmar innan mor och far kom med massa mat och shoppingtripp i norrköping. Lördags kvällen var fest hos jocke persson med utgång på flamman.

Tack mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var faktiskt inte jag som hittade på Kiiiinell utan jag tror att det var Lisa...

2008-11-25 @ 18:12:28
Postat av: Anonym

Ja det var jag...sjukt nöjd över att jag kom undan med det ;)

2008-11-25 @ 21:39:30
Postat av: Anna

Men det gjorde du inte...

2008-11-26 @ 01:14:43
Postat av: Kinell

haha sjukt roligt att de var lisa! Många minnesluckor från den kvällen. Ska ge igen Lisa!

2008-11-26 @ 12:51:42
URL: http://fardin.blogg.se/
Postat av: David

Du var alltså glad att se mig? Fest..

2008-11-28 @ 15:57:40
URL: http://davidspapperochpenna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0