Hejaklack!

I torsdags var de kravall igen och jag jobbade så klart. De bästa på kvällen var min hejaklack! Julia, Valona och mita, ni var så härliga! Gulligt när mita kom och berättade att hon hoppades att jag skulle spela på kravallen =)
Co-djade med paxwell, han körde schlaget och jag körde rnb. Var en bra blandning!

Efteråt blev de bärs och bastu!

Fredagen låg jag i en bakisdimma ända fram tills jag fick middag av märta och tomas. Kortspel, på spåret och öl. Självklart hamnade vi på HG, mötte upp lisa, gotland och johanna där. Var en trevlig kväll med dans, gratis dricka och prat. Dock vet jag inte hur jag ska känna eller vad jag ska tro längre.. Hoppas det löser sig!

Idag har det varit bakispizza med lisa o gotland på mozzarella samt film hos mig. Snart måste jag suita up och gå på fest!

Kommentarer
Postat av: Valona

Du va grym kinell. Kul att jag fick din bloggadress efter din kommentar på min. Detta ska följas. Här kan du ju skriva upp när du spelar på alla kravaller- trust me im gonna be there. Puuss

2008-11-30 @ 04:21:52
URL: http://valce.blogg.se/
Postat av: Mita

haha, men du är ju bäst! Det är ju helt fantastiskt när du spelar! :)

2008-11-30 @ 13:24:19
URL: http://mits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0