Comme des Garçons

Jag orkade inte upp imorse till H&M för att se nya kollektionen. Har jag tur finns det något kvar till i eftermiddag. Börjar seminarium kl 13 där vi ska redovisa kursuppgift 5, som jag inte har gjort. Men de ä många som inte gör dom, då de inte är obligatoriska. När jag tänker efter har jag rätt mkt att plugga, tenta nästa fredag i engelska.. fy! Etnicitietkursen blir svårare och till tisdag ska jag ha läst en bok på 430 sidor.. no way.. och snabbvisit imorrn på vfu skolan för min fallstudie i grundläggande färdigheter.. SUCK! Men jag klarade tentan o är nöjd för det.

Så de blir nog inget HG för mig ikväll, kan vara nyttigt.. Ska även rigga för Klubb din mamma imorrn kl 12 och riva det på lördag kl 12. På fredagkväll blir de kanske platens med lotta o katta, men ska peppa för lördag kväll istället! Har ju no money in da bank. 

Mat-klä på sig-cykla-sem-H&M-plugga... är min dag idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0