sömmarn so far..



sommarn så här långt har varit upp och ner.. Konstigt hur något kan påverka än så mkt. Känner inte riktigt igen mig ibland, var är sprudliga kinell och varför är jag alltid trött och småirriterad?

Men nu har jag bestämt mig, ska inte låta det bekymmra mig mer och move on!

Slängdes af rakt in i verkligheten på Karlskoga lasarettet och började min åttonde eller nionde sommar som semestervikarie hehe. Trivs rätt bra med blåställ, stålhätteskor, lastbilen och trucken. För att inte tala om alla gamla gubbar som strir och skämtar med än.

Det roligaste med sömmarn måste vara umgås med far min, mor min och syr min samt hennes familia. Värmlands tös som jag är kommer nog en del annorlunda karlskogamål med i bloggen =) Samt att spela basket med mina gamla basketpolare och nya b-boys som har växt upp som är fenomenala. Några av killarna som jag själv var coach åt är nu nästan tvåmeter, har flickvänner och festar! De som var så små och söta för några år sedan haha. Me likei!

nä nu ska jag gå och göra lite gaffeltruck.

Löve Kinell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0