Solsken!

Gårdagskvällen spenderades med syr min, micke, david och adam och Anna-karin med familj, grillandes på altan. Blev även lite studsmatta med barnen, försökte tricket när man ligger på rygg och ska kastas upp på fötterna, gick så där.. Men david klarade de galant =) Får öva på de nästa gång. Men klart lyckad sommarkväll!

Började jobba kvart i sex  imorse! Far skjutsade mig till jobbet och henrik och jag jobbade tillsammans. Fick bara köra en avliden som tur var, men de gick bra.. Tankarna går ju till Malin Z. Hon skulle jag egentligen ha jobbat med i helgen.. RIP.

På lunchen åkte jag och henrik och tog ett dopp, shit vad skönt de var! Som en ny människa haha.

Efter jobbet ska hela familjen på Diggiloo i hällefors, ska bli mys med picknick, rödvin och musik i gräset!

nä nu ska jag köra de sista matvagnarna...

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Henrik

Gillar bloggen. Hoppas du överlever morgondagen oxå.

kram

2008-07-26 @ 20:19:34
URL: http://handuvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0